niedziela, 1 lutego 2015

MÓJ WEEKEND

No witajcie kochani! ^^ 
Wczorajszy dzień spędziłam bardzo miło. W sumie w bardzo fajnym gronie znajomych. Chodziłam po sklepach i przymierzałam z koleżanką świetne buty na wiosnę! Po całym dniu byłam tak padnięta, że poszłam spać o 21:30. Szybko poszłam spać, i szybko wstałam.  Mój tata zrobił nam pyszne śniadanko w postaci koktajlu. A przyrządził je tak: ugotował płatki owsiane na mleku, zmiksował banana i jabłko, następnie zalał kefirem i dodał 2 łyżeczki miodu. Wszystko ze sobą wymieszał, i powstało cudo. Wygląda i pachnie wprost nieziemsko, a smakuje jeszcze lepiej. Lekkie i pożywne śniadanie dla sportowca lub osoby, która dba o swój wygląd. Zachęcam Was do wypróbowania owego przepisu. Z tak rozpoczętym dniem, mam wraz z mamą siłę i chęci na kręcenie filmiku, którego możecie oczekiwać ok.godz. 17. Subskrybujcie nasz kanał na YT jeśli jeszcze tego nie robicie, zostawiajcie łapeczki w gorze, komentujcie i czytajcie naszego bloga. Oczywiście nie zapomnijcie polajkować naszego Fanpage na Facebooku. Miłego Dnia! <3 ~Paulina     

4 komentarze:

  1. Hej, tutaj Joanna Asia Górecka
    Wasz kanał świetnie się rozwija. Dzisiaj rano było 2190 subów, teraz jest 2500. Powodzenia na rowerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, rzeczywiście pyyszne, polecam *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej jestem natalia bardzo mi się podoba wasz blog oglądam waszego bloga non stop on jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej jestem natalia bardzo mi się podoba wasz blog oglądam waszego bloga non stop on jest super

    OdpowiedzUsuń